ericasooderberg

Alla inlägg under december 2010

Av Erica Söderberg - 10 december 2010 08:56

hejhej, nu är jag här igen ! :D

jag sitter och lyssar på music och bloggar :P

det finns inget att göra :/

jag vill ner på stan men jag får inte för att jag har ont i huvve.

igår tog mina 3000 gratis sms slut innan dom skulle ha gått ut, dom skulle ta slut den 17:de o.o

jag älskar min mobil! jag klarar mej inte utan mobil!det går bara inte att vara utan mobil.


DAGENS LÅT :


skiiit gammal låt ;) men jag måste bara lyssna på den. Den är fortfarande bra. lyssnade på den hära låten i 6:an och lite innan. tror jag ;)

jag är fett trött och jag har ont i huvve, jag orkar fan inte vara vacken & imorn ska vi åka bort, vet inte om jag kommer att orka. x)

idag fyller min farbror 50 år :D

grattis till han! :d


PUSS & KRAM

Av Erica Söderberg - 9 december 2010 13:20

haha nu är jag här igen var nyss ut med olle igen ;)

men nu är jg inne igen ! :D

pratade nyss i telefon med Emil ;]

jag har så tråååkigt så att man inte kan beskriva -.-




PUSS & KRAM

Av Erica Söderberg - 9 december 2010 11:57

det finns inget att göra.

ingen är inne på bdb eller msn och då är det tråkigt i alla fall.

och det är ingen som är social på sms på mobilen heller.

fett tröök dag ! fast det har varit ganska så kul ändå.

jag har busat med olle (syrrans hund), det var fett kul för han fick typ damp >.<

och det har börjat snöa ute igen fast det snöar inte mycket. bara lite.


kommer en bild på olle nu :D


PUSS & KRAM


FETT SÖT! :D <3 

Av Erica Söderberg - 9 december 2010 10:30

jag klarar inte av att gå till skolan.

det är jobbigt att gå i en klass som man inte trivs i...

och hur kul är det att gå i en klass som lämnar än utan för hela tiden!

tror inte ens att det märks att jag är hemma.

i början var allt vanligt så att alla var med varandra men så är det inte nu.

nu är de uppdelade i gäng och sen så blir jag utanför.

jätte kul tycker jag *host*

dom andra i min klass skulle oxå bli sur om det var dom som vart utanför och så skulle det var som som skriver så här som mej.

men mamma lovade mej att hon skulle prata med rektorn idag igen och fråga om klassbyte :/ jag står i kö på Glada Hudik Skolan.

men det här tycker jag om min klass!

KLAGA INTE !



PUSS & KRAM

Av Erica Söderberg - 9 december 2010 09:27

idag har jag namnsdag!


jag vaknade nyss :/

och jag är hemma idag för att jag inte mår bra.

så jag frågade mamma igår om jag fick vara hemma idag.

och det fick jag, men det tog ett tag. x)

 så jag är hemma idag ! :D

fast det är nog inte bara jag som är de! :'/


aja det kommer komma en bild på mej och emelie när vi var små :))   den här bilden väcker minnen kan jag säga!


kolla vad små vi var o.o

men fett gulliga :'P


dagens låt!


lyssnade på den här låten skiiit mycket förr men den är sjukt bra tycker jag,



PUSS&KRAM

Av Erica Söderberg - 8 december 2010 22:11

idag var jag i skolan och var med på alla lektioner :)

känner mej duktig.

men idag har dagen inte varit bra,

men det tar jag ite upp på bloggen!

efter skolan så åkte jag hem och sen så var jag hemma ett tag.

Efter de så var jag med madde en stund eller ett tag vi tog bussen ner till stan och jag tror att vi var på alla affärer nere stan! x)

det vat fett kul i alla fall :P

sen så när jag kom hem så åt jag mat och efter en stund så kom matilda hem till mej, då var jag med henne och sen så följde jag med henne på ica. Sen så fick jag gå hem -.-


och nu sitter jag här vid datan med min älskade MOBIL! :P

jag klarar mej inte utan mobil >.<

det är det bästaste som finns i min värld ! ((: 

och jag saknar min älskling :/

han betyder mest i mitt liv nu!

<3


PUSS & KRAM 

Av Erica Söderberg - 8 december 2010 22:02




DAGENSLÅT! :D

depplåt men aja den är i alla fall bra! :D <3



PUSS & KRAM

Av Erica Söderberg - 8 december 2010 21:34

ny blogg igen! :s


fattar inte varför jag jag tog bort den förra men aja, x)




PUSS&KRAM

ericasooderberg

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjaa!
Erica Söderberg här, :)
på de här bloggen så kommer jag skriva om allt möjligt :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards